استراتژیهای برندسازی آثار نویسندگان و مترجمان در موسسه بین المللی آکادمیک

استراتژیهای برندسازی آثار نویسندگان و مترجمان در موسسه بین المللی آکادمیک

 

1-تولید کتابفیلم (سکانس سازی از کتاب به صورت فیلم های سلفی کوتاه)

2-مشاوره و تولید پادکست کتاب صوتی (به دو صورت ساخت حرفه ای و معمولی)

3-تولید لایسنس فرمت و برند ایبوک (ساخت و عرضه کتاب الکترونیک به صورت فایل رمزگذاری شده در فروشگاه اینترنتی)

3-فعالیتهای دیجیتال مارکتینگ :

  • ساخت استیکر خلاصه و انتشار بریده های جذاب کتاب در شبکه های مجازی
  • کار گسترده تبلیغاتی و معرفی اثر در انواع فضای مجازی
  • مشاوره تولید و انتشار گزارشهای خبری رسمی از کتاب و دیدگاه های کتاب از نگاه مولف/ مترجم

4-مشاوره طراحی، برگزاری و انعکاس مراسم رونمایی از کتاب و جشن امضای نویسنده / مترجم

5-مشاوره طراحی و اجرای کارگاه و سمینار در مورد موضوع و محتوا کتاب منتشر شده در تمام نقاط کشور

6-آدرس، تلفن تماس مرکز تجاری و یا خدماتی نویسنده در آن محل ارائه خدمت دارد در داخل مقدمه کتاب و هم در رسانه های تحت برندسازی منتشر خواهد شد.

1001packi
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *