در دوره اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان، ساختار علمی-عملی و اصول مذاکرات با استفاده از جدیدترین و آخرین روش های تدریس کارگاهی ارائه می شود. از سوی دیگر، مهارت های شرکت کنندگان برای مذاکرات از طریق حضور در چندین مورد Role Playing و کسب تجربه مشترک بین آنها، مورد تحلیل و ارزیابی قرار می گیرد. بازخوردهایی نیز به شرکت کنندگان در رابطه با شیوه مذاکره آنها داده می شود.
سرفصل ها:
- سفر مشتری
- بخش بندی مشتریان
- مهارت شناسایی احساس مشتری
- آداب رفتاری با مشتریان
- مهارت تکنیک BATNA
- تکنیک های مذاکره با مشتریان
- نقش CRM در ارتباط با مشتریان
- نقش PRM و شبکه های اجتماعی با مشتریان
- مهارت درک زبان بدن مشتری و مذاکره
- اثر خستگی تصمیم بر ارتباط مشتری