آیا پایگاه مدیریت دانش و جستجو  Jstor را برای دانلود مقالات و کتابها می شناسید؟

📌 آیا پایگاه مدیریت دانش و جستجو  Jstor را برای دانلود مقالات و کتابها می شناسید؟

جی‌استور JSTOR یک پایگاه مقاله الکترونیک بزرگ و باسابقه است که دسترسی آنلاین به منابع علمی را برای پژوهشگران فراهم می‌کند. این پایگاه در کنار گوگل اسکالر، اشپرینگر، ساینس دایرکت، امرالد و الزویر قرار می‌گیرد.  پایگاه اطلاعاتی JSTOR از پایگاه‌های معتبر و مهم جهانی است.

نشریات آن بالاترین رتبه را در بین نشریات موسسه  ISI به خود اختصاص داده است. این پایگاه بزرگ­ترین و کامل­ترین منبع نشریات علوم انسانی به شمار می‌­رود که متن کامل بیش از ۱۰۰۰ عنوان از مجلات تخصصی علوم مختلف را جهت استفاده پژوهشگران فراهم آورده است.

این یک پایگاه داده و پلتفرم آنلاین است که دسترسی به هزاران مجله، کتاب و انواع دیگر محتوا را فراهم می کند – و برای هر کسی که علاقمند به انجام تحقیق یا مطالعه ادبیات دانشگاهی است، مکانی عالی برای شروع است. jstor یک گزینه عالی برای هر کسی است که به دنبال یک منبع آنلاین مقرون به صرفه است که جامع  بوده و دارای محتوای متنوعی در موضوعات، زمینه ها و رشته های مختلف می باشد.

مهم­ترین ویژگی این پایگاه آن است که علاوه بر نمایش تصویر همه صفحات نشریات موجود، امکان دریافت فایل مقالات مورد نظر را فراهم می­سازد. در کنار آن ده‌ها قابلیت و امکان پژوهشی دیگر را برای کاربران و پژوهشگران فراهم ساخته است.

هدف از تشکیل این پایگاه اطلاعاتی، ایجاد یک آرشیو جامع و معتبر از نشریات علمی، ایجاد دسترسی کاربران به آرشیو نشریات، کمک به جوامع علمی و ناشران در جهت ایجاد نسخه­‌های الکترونیک نشریات و بررسی تاثیر دسترسی الکترونیک در استفاده از مطالب علمی می‌باشد.

ادرس دسترسی به این سایت🔻
🌐 https://www.jstor.org/

کلیدواژه : جستجوی مقالهسرچ
نشر آکادمیک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *