دوره آموزشی تخصصی ؛ فروشنده حرفه ای [ویژه کسب و کارها و اصناف]

دوره فروشنده حرفه‌ای با هدف تربیت افرادی با تمام مهارت های مورد نیاز برای یک فروشنده طراحی شده تا بتواند در صنایع مختلف به صاحبان کسب و کار، فردی پر قدرت، با اعتماد به نفس در امر فروشندگی و تمام کننده فروش معرفی نماید.

دوره فروشنده شامل ساعت‌ها آموزش در موضوعات تکنیک ها و اصول متقاعدسازی در فروش و بستن فروش، نحوه ارائه یک فروشنده در جلسه فروش، استفاده از زبان بدن در پیشبرد اهداف فروش، ابزارهای کمکی که برای فروش استفاده می شود، مهارت‌های شنیدن موثر و پرسشگری هوشمندانه یک فروشنده در زمان فروختن محصول یا خدمات است.

همچنین مواردی از جمله  تکنیک‌هایی در رابطه با فروش تلفنی و اطلاعات مفید در رابطه با قیف فروش و تاثیر آن بر بهبود و افزایش فروش یک فروشنده، نحوه ارتباط گیری فروشندگان در جلسات، از راه دور در این دوره گردآوری شده است.

شما با خرید دوره آموزش فروش و فروشندگی می توانید مهارت‌هایی را برای بهبود عملکرد خود کسب کنید و آن را در فضاهای واقعی اجرا کنید و با تمرین و تکرار به اهداف خود در شغل و حرفه فروشندگی رسید.

با مشاهده این دوره و گذراندن تمرین ها و آزمون ها شما قادر خواهید بود که کسب و کارتان را بهبود ببخشید و خودتان هم از نظر حرفه ای توسعه و پیشرفت خواهید کرد.

ویژگی های دوره فروشنده حرفه‌ای

ارائه محتوای به روز کاملا کاربردی و مهارتی

یادگیری تکنیک ها و مهارت های فروش و مذاکره

طراحی دوره با نگرش و رویکرد پرورش متخصص در زمینه فروش

ارائه دوره ها توسط اساتید معتبر مدرسه کسب و کار ماهان

دستاوردهای دوره فروشنده‌ حرفه‌ای

یادگیری تکنیک ها و مهارتهای فروش و مذاکره

توانایی برقراری ارتباط موثر با مشتریان

توانایی برنامه ریزی در فرآیند فروش

توانایی انجام مذاکرات حرفه ای

نشر آکادمیک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *