دوره مهارتی ؛ مدیریت پروژه‌های تبلیغاتی

امروزه درعرصه تبلیغات و ارتباطات، پیشرفت های چشمگیری حاصل شده است و مدیران سازمان ها انتظارات بیشتری از فرایند های ارتباطی دارند. به همین منظور برای دسترسی به اهداف کسب و کار و اثر بخشی بیشتر تبلیغات و روابط عمومی ، شما نیازمند ابزارهای متنوع و برنامه ای جامع متناسب با سازمان مورد نظر هستید.

در دوره مدیریت پروژه های تبلیغاتی، شما با مهارت‌ها و دانش لازم برای مدیریت پروژه‌ها در صنایع و زمینه‌های مختلف، تجهیز خواهید شد. در مورد تمام جنبه‌های روش‌های برنامه‌ریزی موثر، پیاده‌سازی و اجرا، کنترل و نظارت، و تحویل پروژه‌ها با اندازه و پیچیدگی‌های مختلف در یک بازار بسیار پررقابت یاد خواهید گرفت. همچنین مهارت‌های لازم را در مدیریت مشتریان و ذینفعان، مدیریت ریسک، کنترل و تضمین کیفیت پروژه‌ها به دست خواهید آورد. این دوره به شما از هر دو دیدگاه عملی و نظری یاد می‌دهد، چگونه مدیریت پروژه می‌تواند به عنوان یک ابزار برای کمک به رشد کسب‌وکار و دستیابی به اهداف استراتژیک در یک سازمان استفاده شود.

این دوره به گونه‌ای طراحی شده است که، به نیازهای مدیران حرفه‌ای و باتجربه، و همچنین افرادی که در ابتدای مسیر شغلی خود که مرتبط به مدیریت پروژه می‌باشد، از طریق آموزش مهارت‌های ضروری و دانش روز در یک محیط تعاملی، پاسخگو باشد.

آموزشگاه آکادمیک این امکان را به شما می دهد تا به صورت کامل به اصول برنامه ریزی و مدیریت پروژه ها و کمپین های تبلیغاتی مسلط شوید .

 

مخاطبان دوره

  • مدیران و کارشناسان بازاریابی، فروش، تبلیغات و روابط عمومی
  • صاحبین و شاغلین کسب‌وکارهای پروژه‌محور و آژانس‌های تبلیغاتی
  • اعضای تیم‌‌های اجرایی پروژه در صنایع مختلف
  • علاقه‌مندان به حوزه مدیریت، کنترل و برنامه‌ریزی پروژه
  • افرادی که با امور تبلیغات و روابط عمومی سروکار دارند یا به آن علاقه‌مندند

 

سرفصل/ محتوای دوره

  • تعریف پروژه
  • مدیریت و برنامه ریزی پروژه
  • ده گام بنیادین پروژه تبلیغاتی
  • گام اول، تحلیل محیط
  • گام دوم، تعیین هدف پروژه
  • گام سوم، تعیین مخاطب در بازار هدف
  • گام چهارم، تصمیمات استراتژیک و انتخاب مزیت رقابتی
  • گام پنجم، تعیین فکر تبلیغاتی موثر (Concept)
  • گام ششم، توجه به جایگاه محصول یا خدمت در منحنی محصول P.L.C
  • گام هفتم، بودجه پروژه تبلیغاتی
  • گام هشتم، تهیه پیام خلاق
  • گام نهم، تعیین رسانه های موثر در پروژه
  • گام دهم، ارزیابی اثربخشی تبلیغاتی
  • ارائه نمونه های پروژه های اجرا شده

این دوره برای کلیه افراد، با سطح اطلاعات متفاوت در حوزه مدیریت تبلیغات و کلیه متخصصان صنعت تبلیغات مناسب است.

 

سبک برگزاری دوره

تدریس کارگاهی مبتنی بر به‌روش‌های عملی و بررسی موردی همراه با طرح سؤال و رفع اشکال

 

خروجی دوره

در پایان این دوره، می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی و پروژه‌های مورد نظرتان در صنایع مختلف را، متناسب با رویکرد و اهداف موردنظر خود تدوین و برنامه‌ریزی کنید، به اجرا درآورید و با موفقیت تحویل دهید.

 

نشر آکادمیک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *