گزارش عملکرد حوزه ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاهها در سال ۱۴۰۱ منتشر شد

پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم با اعلام اینکه یکی از برنامه‌های مهم وزارت علوم گسترش تعامل دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها با صنایع و دستگاه‌های اجرایی کشور است؛ همکاری دوجانبه صنایع و دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها را در سال ۱۴۰۱ روبه رشد دانست و بر ادامه برنامه های متنوع دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم در این حوزه تاکید کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به مسائل و نیازهای اساسی کشور، برقراری ارتباط منسجم و سازمان‌یافته بین صنایع و دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه‌ها حائز اهمیت است. ایجاد ارتباط با دستگاه‌های اجرایی و مراکز علمی به دانشگاه‌ها کمک می‌کند تا فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را در راستای رفع مشکلات موجود در صنایع کشور جهت‌دهی کرده و متخصصان توانا و شایسته را پرورش دهند. خوشبختانه دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۴۰۱ هم در جهت تسهیل ارتباط دانشگاه‌­ها با جامعه و صنعت و تشویق هر دو سمت به تعامل گسترده‌تر، فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوعی را اجرا کرد.

وی افزود: همچنین کتابی با عنوان عملکرد سال ۱۴۰۱ حوزه ارتباط با جامعه و صنعت از سوی دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شده است.

گفتنی است کتاب عملکرد سال ۱۴۰۱ حوزه ارتباط با جامعه و صنعت از طریق بخش کتاب­‌ها و گزارش‌­ها در سامانه ساجد قابل مشاهده و دانلود است.

نشر آکادمیک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *