اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان

در دوره اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با مشتریان، ساختار علمی-عملی و اصول مذاکرات با استفاده از جدیدترین و آخرین روش های تدریس کارگاهی ارائه می شود. از سوی دیگر، مهارت های شرکت کنندگان برای مذاکرات از طریق حضور در چندین مورد Role Playing و کسب تجربه مشترک بین آنها، مورد تحلیل و ارزیابی قرار می گیرد. بازخوردهایی نیز به شرکت کنندگان در رابطه با شیوه مذاکره آنها داده می شود.

 

سرفصل ها:

  • سفر مشتری
  • بخش بندی مشتریان
  • مهارت شناسایی احساس مشتری
  • آداب رفتاری با مشتریان
  • مهارت تکنیک BATNA
  • تکنیک های مذاکره با مشتریان
  • نقش CRM در ارتباط با مشتریان
  • نقش PRM و شبکه های اجتماعی با مشتریان
  • مهارت درک زبان بدن مشتری و مذاکره
  • اثر خستگی تصمیم بر ارتباط مشتری
نشر آکادمیک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *