دوره آموزشی و مهارتی ؛ مدیریت بازاریابی

مدیریت بازاریابی فرآیند کنترل جنبه های گوناگون بازاریابی است. هدف گذاری یک کمپانی، سازماندهی برنامه ها به شیوه گام به گام، تصمیم گیری برای شرکت و اجرایی کردن آن ها به منظور رسیدن به حد اکثر گردش مالی یا نیل به خواسته های مشتریان.

فردی که می خواهد مدیر بازاریابی شود، باید مطالعات عمیقی داشته باشد تا حقیقتا دریابد مدیریت بازاریابی چیست و چگونه باید آن را در یک شرکت یا موسسه تجاری بهبود بخشد. دوره مدیریت بازاریابی موسسه ایده امکان  این مطالعه و پژوهش را در اختیار علاقه مندان قرار می دهد و در این مسیر راهنمایی های لازم را ارائه می نماید.

مخاطبان دوره:

بازاریابان و مدیران بازاریابی، صاحبان کسب و کارهای گوناگون

سبک برگزاری دوره:

این دوره هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار می شود.

خروجی دوره:

اعمال مدیریت بهتر در فعالیت های فروش و بازاریابی، تبلیغات کارآمدتر و فروش بالاتر.

سرفصل ها:

  • نقش مهم بازاریابی و مفهوم بازاریابی در قرن ۲۱
  • مفاهیم اصلی در بازاریابی (نیاز، تقاضا، محصول، خدمت، تجربه، ارزش، رضایت، مبادله و بازار)
  • تفاوت فلسفه فروش با فلسفه بازاریابی
  • استراتژی های رشد (Growth Strategies)
  • رابطه بین استراتژی شرکت و استراتژی بازاریابی
  • نقش بازاریابی در برنامه ریزی استراتژیک
  • فاکتورهای تاثیر گذار بر رفتار مصرف کننده
  • سطوح تقسیم بندی بازار (Segmentation Levels)
  • مبانی تقسیم بندی بازار (Bases of Segmentation)
  • معیارهای تقسیم بندی اثر بخش بازار
  • استراتژی های هدف گذاری بازار (Targeting)
  • موضع یابی در بازار (Market Positioning)
  • جزء اول آمیخته بازاریابی: محصول
  • مفهوم محصول در بازاریابی و خدمات پس از فروش
  • ویژگی های محصول(Product Attributes)
  • جزء دوم آمیخته بازاریابی: قیمت
  • رویکردهای عمومی قیمت گذاری(General Pricing Approaches)
  • جزء سوم آمیخته بازاریابی: کانال های بازاریابی، خرده فروشی، عمده فروشی
  • خرده فروشی فروشگاهی و غیر فروشگاهی
  • انواع عمده فروشی
  • جزء چهارم آمیخته بازاریابی: فعالیت های ترفیع، ارتباطات یکپارچه بازاریابی
  • تصمیمات کلیدی در حوزه تبلیغات (۵M)
  • تکنیکهای پیشبرد فروش (Sales Promotion)
  • روابط عمومی (Public Relation: PR)
  • فروش شخصی (Personal Selling)
  • بازاریابی مستقیم (Direct Marketing)

 

این دوره‌ هم بصورت حضوری و هم آنلاین برگزار می‌شود.

همچنین در پایان دوره‌ به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر اعطا می‌شود.

امکان استخدام و ایجاد شغل

 

نشر آکادمیک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *