چاپ کتاب برای برندسازی شخصی [تأثیر مثبت نوشتن کتاب]

تأثیر مثبت نوشتن کتاب محدود به استادان آکادمیک و یا دانشجویان نیست و می‌تواند شامل بسیاری از اقشار جامعه باشد.

همچنین نکته‌ی قابل‌توجه دیگر، سرعت رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب از طریق چاپ کتاب است.

به‌عنوان‌مثال، شما می‌توانید پیاده، با هواپیما، یا با قطار به مسافرت بروید و یا از وسایل مختلف دیگری برای سفر کردن استفاده کنید.

طبیعی است که اگر شما با هواپیما سفر کنید خیلی سریع‌تر به مقصدتان خواهید رسید. اثر چاپ کتاب در تثبیت جایگاه حرفه‌ای و بِرندسازی شخصی شما مثل سفر با هواپیما است.

وقتی‌که شما یک کتاب چاپ می‌کنید خیلی سریع جایگاه و اعتبار حرفه‌ایِ خوبی به دست می‌آورید. با چاپ کتاب، در حقیقت، سفر حرفه‌ای شما خیلی سریع‌تر انجام می‌شود و کسب‌وکار شما با شخصیت شما به‌خوبی پیوند خورده و رشد می‌کند.

چاپِ فقط یک عنوان کتاب نه برای ناشر سود مستقیم فراوانی دارد و نه برای مؤلف، سود ناشر از قبال تعدد کتاب‌هایی که منتشر می‌کند ،به دست می‌آید و سود اصلی مؤلف از اعتباری که با نوشتن و چاپ کتاب به دست می‌آورد برایش حاصل می‌شود.

نشر آکادمیک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *