تبلت و کتابخوان آموزشی شرکت لنوو مخصوص دانشجویان و دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از گودریدر، شرکت چینی لنوو اولین تبلت و کتابخوان آموزش محور خود را وارد بازار کرد. این دستگاه تیانجائو پد (Tianjiao Pad) نام گرفته است و طبق ادعای شرکت مذکور بر اساس محتواهای آموزشی و نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان ساخته شده است.

لنوو، شرکت رایانه‌ای چینی چندملیتی است که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در جهان است. «لنوو» در سال ۲۰۰۳ برای عنوان این شرکت انتخاب شد که برگرفته از «Le» ابتدای «Legend» و «novo» به معنای «نوین» است.

این شرکت در چند سال اخیر وارد بازار کتابخوان‌های الکترونیک شده است که در سطح قابل قبولی در آن موفق بوده و در حال رقابت با غول‌های تولید کتابخوان مثل کیندل آمازون است. دستگاه کتابخوان اخیر این شرکت با ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن برای دانشجویان و نیازهای آموزشی آنها طراحی شده است.

باتری خاص این دستگاه موجب شده که بیشتر دانشجویان برای استفاده‌های طولانی‌مدت به آن گرایش پیدا کنند. ظرفیت بالای این دستگاه برای ذخیره فایل‌های سنگین آموزشی نیز یکی دیگر از امکانات آن محسوب می‌شود. این دستگاه -که تبلت دانشجویان لنوو نیز خوانده می‌شود- برای استفاده‌ در فضای باز نیز بهینه شده است.

تبلت آموزشی لنوو طبق ادعای مسئولان این شرکت چندملیتی -که دفتر مرکزی آن در پکن و کارولینای آمریکاست- بر اساس استانداردهای مطابق با محیط زیست ساخته شده است و همه امکانات دیگر تبلت‌های مرسوم، بازار دستگاه‌های دیجیتال مشابه را دارد.

نشر آکادمیک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *