دکتر سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران روز ملی چاپ را به جامعه بزرگ این صنعت و اتحادیه های چاپخانه داران سراسر کشور تبریک گفت

صنعت چاپ یکی از مهم‌ترین و مؤثرترین ابداعات و اختراعات بشر بوده است و از آن زمان تاکنون کالاهای چاپی در لحظه‌لحظه و گوشه‌‌گوشه زندگی اقشار مختلف مردم در هر جای جهان، حضور و تأثیری مستمر دارند. از ویژگی‌های منحصر به فرد این صنعت ارتباط گسترده آن با بخش‌های تولیدی و خدماتی و نیز ارتباط نزدیک این صنعت با فناوری روز دنیا است.

🔹امروزه صنعت چاپ کشور علی‌رغم تلاطم‌های اقتصادی، بلای کرونا، تحمیل تحریم در حوزه تأمین مواد اولیه، توانسته است گام‌های شایسته‌ای در پویایی و خودکفایی بردارد و تمام تلاش خود را در بهره‌گیری مؤثر از علم و فناوری روز دنیا به کار بسته که شایسته است دولت و سایر مراجع قانونی توجه بیشتری به این حوزه نشان داده و مانع فرسودگی و رکود آن شوند.

🔹اینجانب این روز را فرصت مغتنمی جهت تکریم زحمات تمامی تلاشگران و کارآفرینان صنعت چاپ ایران، خصوصاً همکاران عزیزمان در اتحادیه‌های چاپخانه‌داران سراسر کشور می‌دانم تا شاید بتوان گوشه‌ای از زحمات بی‌وقفه این عزیزان را قدردان بود.

🔹ضمن گرامیداشت روز صنعت چاپ و ياد و خاطره پيشكسوتان این صنعت، توفیق هر چه بیشتر همه متصدیان و تلاشگران این عرصه را از خداوند متعال خواستارم و برای صنعت چاپ ایران آرزوی روزهای بهتری دارم.

◻️سعید ممبینی
◻️رئیس اتاق اصناف ایران

نشر آکادمیک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *